Երկրաշարժ կարող է սպանել հարյուրավոր անմեղ մարդկանց Չինաստանում, - ասում է Jucelino

Երկրաշարժ կարող է սպանել հարյուրավոր անմեղ մարդկանց Չինաստանում, - ասում է Jucelino



Հզոր երկրաշարժ կարող է ռոք է լեռնային շրջանի հարավ - Չինաստան: Այս Կիրակի, Օգոստոս 3 2014, այն կարող է սպանել է առնվազն 300 մարդ, իսկ վնասել է ավելի քան 1800 հոգի, ըստ տեղեկությունների Jucelino Luz. Տասնյակ մարդկանց է հրապարակվեն որպես անհայտ կորած կիրակի գիշերը, զոհերի կլինի կբարձրանա, - ասում է Jucelino.

Երկրաշարժը, որը հարվածել է ավելի կամ պակաս 4:30 pm հետ նախնական եւ զեկուցել չափը 6.0 Ludian County Յունան նահանգում այլ նաեւ զգացվում է երկու հարակից մարզերում, ըստ նրա կանխատեսումների, նա գրել է նամակում, որը ուղարկվել է իշխանություններին անցյալ տարի.

«Ըստ իմ երազների, Ես պարզապես ընկել է գետնին եւ մնաց այնտեղ մինչեւ թափահարում դադարեց, եւ ես լաց ու լաց էին լինում», եւ ես waked մինչեւ շուտով, քանի որ նման մղձավանջ, երբ ես ստացել այս երազանքը Ես ճամփորդում Oslo Նորվեգիա տանը լրագրողի Ann Kristin, ով օգնեց, որ ուղարկեց այդ նամակը իշխանություններին հետո.

Ես պարզապես հիշում 2012 թ, որը 5.6 մագնիտուդով երկրաշարժ է նույն տարածքում, սպանելով 81 մարդ եւ վիրավորվել 821 - ի 1970 - ականներին, երկու ուժեղ երկրաշարժ զոհվել է ավելի քան 15.000 մարդ մարզում. Ես էլ այդ երազանքները, եւ ինձ համար դրանք շատ սարսափելի է, քանի որ նման էր տրանսպորտի ես եղել, որ բոլոր այդ մարդիկ տառապում, եւ ես զգում էի, շատ վատ է, որ Ս.

Այս նամակը ես շփոթված ինձ, եւ ես այս մասին ինքնաթիռը, որը կհրաժարվեր են վատ եղանակի եւ թայֆուն, որը հարվածել Թայվանում, եւ ես գրեցի սխալ անունը թռիչքի GE 222, եւ ոչ թե այն ես գրել ներքեւ Մալայզիայի ավիաընկերությունների Բայց ես dd չեմ ուղղել, քանի որ ես էի շտապում բացահայտել այդ տեղեկությունները չինական իշխանություններին.
2008 թվականին, ես նույն զգացումը, երբ ես ստացել կանխատեսումները մի հզոր երկրաշարժից Սիչուան նահանգում, որը զոհվել է ավելի քան 70.000 մարդ: Երբ մի շարք երկրաշարժերի հարվածել Gansu մարզի հյուսիս Չինաստանում 2013, ես տառապել շատ. եւ որ ինձ բավականին քիչ էր այն փաստը, որ չինական պաշտոնյաները եւ պետական ​​կազմակերպությունների շտապել է ազդակիր տարածքում առաջարկել աջակցություն եւ հանգստություն անմեղ ժողովրդին.

2008 Երկրաշարժը նաեւ բարձրացրել է այս հարցը, որ ստանդարտ շինարարության բազմաթիվ դպրոցներում եւ այլ շենքերի, որոնք փլուզվեց.

Իմ երազանքների ես դուրս է անձրեւ, եւ ես տեսա մեծ տներից է լեռներով, որոնք բարձրանալ վեր գյուղի ունեցող փլուզումը.

«Կան մշտական ​​հետցնցում», - Jucelino ասում է. "The Power նվազել է, այն ամենը մութ դրսում, եւ ես իսկապես վախենում, երբ ես այդ երազանքը."

Jucelino Nobega da Luz

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար: www.jucelinodaluz.com.br
http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-pode-matar-na-china.htm

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Tremblement de terre a frappé le Japon entre 2018 et 2022

Tranbleman tè, ou kapab touye dè santèn moun inosan nan peyi Lachin, di Jucelino

Avion avec 116 personnes à bord tombe en Afrique