Σεισμός μπορεί να σκοτώσει εκατοντάδες αθώους ανθρώπους στην Κίνα, λέει ο Jucelino

Σεισμός μπορεί να σκοτώσει εκατοντάδες αθώους ανθρώπους στην Κίνα, λέει ο Jucelino


Ένας ισχυρός σεισμός μπορεί βράχο μια ορεινή περιοχή της νοτιοδυτικής Κίνας σε αυτή την Κυριακή 3 Αυγ. του 2014, μπορεί να σκοτώσει τουλάχιστον 300 ανθρώπους και τραυματίσει περισσότερους από 1.800 άλλους, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Jucelino Luz. Με δεκάδες άνθρωποι θα πρέπει να αναφέρονται ως αγνοούμενοι βράδυ της Κυριακής, ο αριθμός των νεκρών αναμένεται να αυξηθεί, λέει Jucelino.

Ο σεισμός, που θα χτυπήσει σε περισσότερο ή λιγότερο 16:30 με μια προκαταρκτική και θα υποβάλει έκθεση το μέγεθος της 6.0 σε Ludian County στην επαρχία Γιουνάν, αλλά θα επίσης αισθητός σε δύο όμορες επαρχίες, σύμφωνα με τις προβλέψεις του, έγραψε σε επιστολή του που ήταν αποστέλλονται στις αρχές του περασμένου έτους.

"Σύμφωνα με τα όνειρά μου, εγώ μόλις έπεσε στο έδαφος και έμεινε εκεί μέχρι να σταματήσει η δόνηση σταμάτησε, και στη συνέχεια φώναξε και φώναξε,« Και είχα waked σύντομα γιατί ήταν σαν ένας εφιάλτης, όταν έχω πάρει αυτό το όνειρο Ταξίδευα με Όσλο της Νορβηγίας στο σπίτι ενός δημοσιογράφου Ann Kristin που βοήθησαν για να στείλετε την επιστολή στις αρχές μετά.

Έχω απλά να θυμάστε τον Σεπτέμβριο του 2012, ένας σεισμός 5.6 ρίχτερ έπληξε την ίδια περιοχή, σκοτώνοντας 81 ανθρώπους και τραυματίζοντας 821. Στη δεκαετία του 1970, δύο ισχυροί σεισμοί σκότωσαν περισσότερους από 15.000 ανθρώπους στην επαρχία. Είχα, επίσης, τα όνειρα και για μένα ήταν πολύ φοβερό γιατί ήταν σαν μια μεταφορά που είχα πάει εκεί με όλα τα άτομα που πάσχουν, και αισθάνθηκα πολύ άσχημα με την ευκαιρία αυτή.

Στην επιστολή αυτή, είχα μπερδευτεί από τον εαυτό μου και έγραψα για ένα επίπεδο το οποίο θα πέσει κάτω από κακές καιρικές συνθήκες, και τον τυφώνα που έπληξε την Ταϊβάν θα, και έχω έγραψε το λάθος όνομα της πτήσης GE 222, και αντί γι 'αυτό έγραψα κάτω Μαλαισία αεροπορικές εταιρείες. Αλλά δεν dD το διορθώσει, γιατί ήμουν σε μια βιασύνη για να αποκαλύψει τις πληροφορίες στις κινεζικές αρχές.
Το 2008, είχα την ίδια αίσθηση, όταν πήρα τις προβλέψεις για ισχυρό σεισμό στην επαρχία Σιτσουάν που σκότωσε πάνω από 70.000 ανθρώπους. Όταν μια σειρά σεισμών έπληξε Gansu επαρχία στη βορειοδυτική Κίνα το 2013, είχα υποφέρει τόσο πολύ. και ότι μου έκανε αρκετά ένα κομμάτι ήταν το γεγονός ότι Κινέζοι αξιωματούχοι και κυβερνητικές οργανώσεις έσπευσαν στην πληγείσα περιοχή για να προσφέρει βοήθεια και άνεση στους αθώους ανθρώπους.

Ο σεισμός του 2008 έθεσε επίσης το θέμα της κατώτερης κατασκευή πολλών σχολείων και άλλων κτιρίων που κατέρρευσαν.

Στα όνειρά μου ήταν έξω στη βροχή, και είδα τα περισσότερα από τα σπίτια στους λόφους που υψώνονται πάνω από το χωριό έχει μια κατάρρευση.

«Υπάρχουν συνεχείς μετασεισμούς," Jucelino λέει. «Η δύναμη είναι κάτω, είναι όλα σκοτεινά έξω, και είμαι πραγματικά φοβάται, όταν είχα αυτό το όνειρο."

Jucelino Nobega da Luz

Για περισσότερες πληροφορίες: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-pode-matar-na-china.htm

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Tremblement de terre a frappé le Japon entre 2018 et 2022

Tranbleman tè, ou kapab touye dè santèn moun inosan nan peyi Lachin, di Jucelino

Avion avec 116 personnes à bord tombe en Afrique