לתרום יצור סביבתי & האנושי של צוות תקציבי

לתרום יצור סביבתי & האנושי של צוות תקציבי




Jucelino לוז נולד Maringa -Paraná -Brazil, בשנת 1960, סופר ומנהיג protection's הסביבה, והוא שולח מכתבים מכל רחבי העולם באופן חופשי לנסות להציל חי אדם. חייו המוקדמים שלו חולקה בין חיים במאבק נגד הרס של כדור הארץ שלנו, ואת המשפחה אגואס דה לינדויה -S.P ברזיל. בשנת 1980, הוא שלח מכתב ראשון אל גור לאמץ סיבות סביבה, ספר לו כי בשנת 1993 גור יהפוך לסגן הנשיא ה -45 של ארצות הברית, הוא החזיק מעמד תחת הנשיא ביל קלינטון עד 2001. (מי Jucelino לוז גם אמר כי יהיה המנצח של הבחירות לנשיאות)
Jucelino לוז נוצר Jucelino בחופשיות בעולם - שבו הוא מתאר כמו "ארגון ללא כוונת רווח משתי המפלגות כי מוקדש דעת הקהל משתנה בברזיל בכל רחבי העולם על ההכרח בפתרון משבר האקלים" - והוא הכוח המניע מאחורי כדור הארץ, Jucelino הלוז כבר לשלוח מכתבים בחופשיות החל משנת 1969 על "המתנה" שלו של אלוהים כדי לנסות להציל חיים
הוא מחברם של, הנמכר ביותר ספרים בנושא איום ופתרונות להתחממות הגלובלית ,, חלומות מבשר רעות, ומראה תופעה האישי שלו להדאיג אנשים שאנחנו יכולים להשתנות בעתיד חיובי בנושא כבוד, אהבה, הגנה, ומכתבים עם חלומות מבשרים רעות שכבר הפך לאחד הסרטים התיעודיים הגבוהים ביותר בהיסטוריה. אחד בספרו, "Revelação השנייה - ההתגלות השנייה", לראשונה בראש הספר לרשימת רבי המכר ביפן כאשר יצא לאור בחודש מאי 2007. ספרים רבים אחרים של המחבר שלו.
על מאמציו בהתמודדות עם בעיות סביבתיות, Jucelino לוז קיבל פרסים רבים.
"Jucelino לוז מצוי מזה זמן רב היה אחד הגורמים הסביבתיים המובילים בעולם וככל בעיקר מגדת העתידות שעזרו אנשים רבים עם מכתביו בחופשיות כדי להגן על אנשים בכל רחבי העולם. הוא כנראה אדם אחד שעשה ביותר ליצור הבנה בעולם יותר מהצעדים צריך להיות מאומץ. "

איך האתר הזה בא על
האתר הושק בשנת 2006 על ידי צוות של מתנדבים, והוא לחלוטין את עבודת צוות תקציבי. שיודע קשיים המאבקים של Jucelino לוז לעזור לאנשים עם המאמצים המוניטריים שלו. מלבד עבודתו העיקרית, הוא רוצה לבנות מקום שבו יכול לקבל אנשים זרים עם להישאר מקומי מוזמן לבקר בברזיל.


http://www.jucelinoluz.com.br/

Jucelino לוז רצה ליצור אתר לפרסם את הדברים נפלאים רבים ידוענים עושים כדי לעזור לעולם. אנו מקווים לעזור צדקה על ידי השראה של המעריצים לעקוב גיבוריהם 'תומכי הסלבריטאים שלהם למשל.
יחד עם תכונות מייקל ג'קסון קיבל מכתבי Jucelino לוז וביקש ממנו לעשות שיר למטרות בסביבה ולהמשיך לנהל, וזה היה הפתעה כאשר הוא עשה את השיר הזה, עדכון יפה ולגדול האתר בעזרת מספר מתנדבים אחרים מנוקד מסביב לעולם.
אנחנו עובדים קשה כדי לקדם צדקה, ואינם שמשלמים ידוענים או צדקה, ולכן העבודה שלנו נתמכה על ידי מנויים. אם האתר הזה הוא יקר לך, אנא שקול להוציא מנוי ואתה יכול לתרום עם כל כמויות של כסף.
אתה יכול לעזור לקנות מעטפה, לרשום אותיות במשרד הנוטריון עבור לשפר את לוגיסטיים, כדי להקל אנשים מקבלים גישה של הנבואות שלו ולהכין נגד רעידת אדמה, אסונות, פיגועים, צונאמי, כדי למנוע תאונות מטוס וכל סוג של טבע Mechanic הרס.
ואת העבודה הסוציאלית של Jucelino לוז, כדי להפוך את החיים poor's טוב ... גם לעזור הנאמנים ואנשי עסקים כדי דאגה, ולהפוך את העולם שימושי, שלווה, inhabitable ללא הרס לשרוד בעולם הנפלא הזה.


Jucelino לוז עבור העולם הוא ארגון ללא כוונת רווח מעורב חינוך והסברה הקשורות לעזור לאנשים והגנה על העולם שינויי האקלים.
האירועים להכין מנהיגי מציאות האקלים לתקשר ולנהל אירועי ייצוג אפקטיביים בתוך הקהילות המקומיות שלהם.

להצטרף
לעשות פעילות עם אנשים שכבר עושים את זה. הפוך את התרומה שלך בחינם
אנחנו להכריז על אהבתנו הדבר היקר ביותר בחיינו - כוכב הלכת & האנושות שלנו

למה? בגלל שינוי האקלים משפיע על העולם כולו. ואם מספיק מאתנו להראות שאכפת לנו, אנחנו יכולים להגן על חייהם שאנחנו אוהבים ממשבר האקלים.

לכן אנו פועלים בשיתוף עם Jucelino עבור העולם. האהבה. הצג את האהבה היא חגיגה שנתית של כל מה שאנחנו אוהבים אבל עלולים לאבד למשבר האקלים. זה חלק ממאמץ מתמשך להגן על אנשים ומקומות יקרים לנו על ידי עידוד מנהיגי עולם להסיט לנקות ואנרגיה מתחדשת סבירה.
לבבות ירוקים יהיו לבעוט מחוץ שיחות על הדברים שאנחנו אוהבים ואת העתיד שאנחנו רוצים עבור ילדינו - אחד מופעלים על ידי אנרגיה נקיה ובטוחה.
לבבות ירוקים יהיו לבעוט מחוץ שיחות על הדברים שאנחנו אוהבים ואת העתיד שאנחנו רוצים עבור ילדינו - אחד מופעלים על ידי אנרגיה נקיה ובטוחה.

קבל היום מעורב על ידי שליחת לב ירוק כדי נבחר הציבור שלך לספר להם למה שאכפת לך לסיים את משבר האקלים.



כדי ללמוד דרכים אחרות כדי להראות את האהבה לכוכב הלכת שלנו, לבדוק את הפוסט הזה בבלוג.

תודה על כל מה שאתה עושה,

 החברים שלכם ב- מציאות האקלים & האנושות

אנא קבלו 2017 & 2018 היא המשיכה לשיר את המנוי על ידי תרומה של כל כמות
אני מקווה שקלת לתרום כדי לעזור לנו להשיג המטרה שלנו. זכור, המתנה שלך תהיה שווה עד פעמים לך על ידי אנרגיה חיובית בשבילך וכל מי שאתה אוהב, (עם בריאותי גדול, רווחים בעסקים שלך, התעלות רוחנית, עושר, נתיבים פתוחים עם הזדמנויות רבות, ומעל לכל, שלום אושר) כמעט מחצית המטרה שלנו, בזכות תורם נדיב של בעייתנו.

תודה על כל מה שאתה עושה,





פשוט לחץ על הקישור להלן; כאשר הוא פותח תלחץ באיור "תרומה"; ובחר בכל כמות שתרצה tro תמסור (לתרום)

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Tremblement de terre a frappé le Japon entre 2018 et 2022

Tranbleman tè, ou kapab touye dè santèn moun inosan nan peyi Lachin, di Jucelino

Avion avec 116 personnes à bord tombe en Afrique