הסיפור האמיתי של JJ3054 הטיסה - TAM
הסיפור האמיתי של JJ3054 הטיסה - TAM
מטוס תאונה TAM ב 10 שנים מלאות התעופה קונגונהאס ומופרשים Jucelino לוז
אגואס דה לינדויה, 10 ביולי, 2017
היסטוריה
בשנת 2005, Jucelino לוז שולח התראות על שתי תאונות, (אחד מכל 2006 ועוד עבור 2007). כלול. אומר בראיון ב 2006 לתכנית אנה מריה בראגה, היינו צריך תאונה אחרת .בשנת הפרוטוקולים באותה השנה בעיתון פולה דה סאו פאולו, מסמכים על התרסקות המטוס הבאה (בליווי עדות) מאוחר יותר באותה שנה באמצעות מכתב המזהיר רשום עם "AR" שתי חברות לפיקוח על תעשיית התעופה, כדי לנסות למנוע את התאונה הזאת. ב -20 בדצמבר, 2006, הוא שלח מכתב הטלוויזיה Globo פנטסטי תוכנית -Network, שם הוא דיבר תאונה זו של TAM ומוות אפשרי של אבי מוסיקת נשמה, ג'יימס בראון, אשר השפיעו רבות להקות אחרות למען הדורות הבאים . עם דלקת ריאות חזקה יהיה 23/12/2006 ולאחר מכן ענה על ידי ייצור פנטסטי ב -29 בדצמבר 2006. באותה תקופה גם שולח מכתבים לחברת TAM - שם הוא קיבל שיחת טלפון לעובד (מזכ"ל) המאשר כי זה היה אור Jucelino ששלח מכתב זה. בחודש אפריל 2017 שוב שולח מכתב נוסף אל TAM, להתריע להם את האפשרות כי תאונה טרגית; לא מסתפק רק כי, השקת המגזין "ההתגלות" מהדורה 2 - יוני / יולי / אוגוסט / ספטמבר זה החל להיות מופץ באמצע מאי 2007. מה מעטים יודעים זאת, היא כי קיומה של התראות אלה הרוחני היה ידוע האחראי מתחילת 2005. בהצעתו "להציל חיים", כבר מדבר תאונה זו, עם זאת, אני לא יכול אז להגיד שזה לא התקבל על ידם - כמיעוט תמיד מנסה לבלבל, אולי על ידי צווים של מי צריך להיות מעוניין להסתיר "אמת."
הברכה הגדולה ביותר הגיעה באמצעות המומחה לזיהוי פלילי, פלילי documentoscopia ד"ר רגינלדו Tirotti הפועל ללא משוא פנים, עשה ניתוח מעמיק במסמכים המעידים על אמיתות זהה
JJ3054 התאונה.
זה היה בערך 18h47 יום 17 ביולי, 2007 כאשר איירבוס A320, TAM מגיע משדה התעופה סלגאדו פיליו ב פורטו אלגרה, ניסה לנחות בנמל התעופה קונגונהאס בסאו פאולו. המסלול היה רטוב בגלל שיפוץ לאחרונה, לא ניקור (חריצים המאפשרים את הבלימה של המטוסים). על פי התחקיר, על ידי שגיאת המיצוב של המנופים הקובעים את האצה או להפחית את כוח המנוע, המטוס לא עצר. אחד המנופים היה במצב הניטראלי (לא פעיל) אבל האחר במצב מצער.
לקרוא את המכתב כדי ללמוד עוד לחץ על הקישור הבא:
מטוס תאונה TAM ב 10 שנים מלאות התעופה קונגונהאס ומופרשים Jucelino לוז
אגואס דה לינדויה, 10 ביולי, 2017
היסטוריה
בשנת 2005, Jucelino לוז שולח התראות על שתי תאונות, (אחד מכל 2006 ועוד עבור 2007). כלול. אומר בראיון ב 2006 לתכנית אנה מריה בראגה, היינו צריך תאונה אחרת .בשנת הפרוטוקולים באותה השנה בעיתון פולה דה סאו פאולו, מסמכים על התרסקות המטוס הבאה (בליווי עדות) מאוחר יותר באותה שנה באמצעות מכתב המזהיר רשום עם "AR" שתי חברות לפיקוח על תעשיית התעופה, כדי לנסות למנוע את התאונה הזאת. ב -20 בדצמבר, 2006, הוא שלח מכתב הטלוויזיה Globo פנטסטי תוכנית -Network, שם הוא דיבר תאונה זו של TAM ומוות אפשרי של אבי מוסיקת נשמה, ג'יימס בראון, אשר השפיעו רבות להקות אחרות למען הדורות הבאים . עם דלקת ריאות חזקה יהיה 23/12/2006 ולאחר מכן ענה על ידי ייצור פנטסטי ב -29 בדצמבר 2006. באותה תקופה גם שולח מכתבים לחברת TAM - שם הוא קיבל שיחת טלפון לעובד (מזכ"ל) המאשר כי זה היה אור Jucelino ששלח מכתב זה. בחודש אפריל 2017 שוב שולח מכתב נוסף אל TAM, להתריע להם את האפשרות כי תאונה טרגית; לא מסתפק רק כי, השקת המגזין "ההתגלות" מהדורה 2 - יוני / יולי / אוגוסט / ספטמבר זה החל להיות מופץ באמצע מאי 2007. מה מעטים יודעים זאת, היא כי קיומה של התראות אלה הרוחני היה ידוע האחראי מתחילת 2005. בהצעתו "להציל חיים", כבר מדבר תאונה זו, עם זאת, אני לא יכול אז להגיד שזה לא התקבל על ידם - כמיעוט תמיד מנסה לבלבל, אולי על ידי צווים של מי צריך להיות מעוניין להסתיר "אמת."
הברכה הגדולה ביותר הגיעה באמצעות המומחה לזיהוי פלילי, פלילי documentoscopia ד"ר רגינלדו Tirotti הפועל ללא משוא פנים, עשה ניתוח מעמיק במסמכים המעידים על אמיתות זהה
JJ3054 התאונה.
זה היה בערך 18h47 יום 17 ביולי, 2007 כאשר איירבוס A320, TAM מגיע משדה התעופה סלגאדו פיליו ב פורטו אלגרה, ניסה לנחות בנמל התעופה קונגונהאס בסאו פאולו. המסלול היה רטוב בגלל שיפוץ לאחרונה, לא ניקור (חריצים המאפשרים את הבלימה של המטוסים). על פי התחקיר, על ידי שגיאת המיצוב של המנופים הקובעים את האצה או להפחית את כוח המנוע, המטוס לא עצר. אחד המנופים היה במצב הניטראלי (לא פעיל) אבל האחר במצב מצער.
לקרוא את המכתב כדי ללמוד עוד לחץ על הקישור הבא:
Commentaires
Enregistrer un commentaire